Eriti tingimused püsikliente Hooldatakse (õlivahetus) meie autoservise. Soodustust kõik tööd ja varuosad 10--20%
Varuosad ja tarvikud taskukohaste hindadega
Meil on heameel teatada, et tänu Saksamaa partneritele on meil võimalik pakkuda laia valikut originaalvaruosi ja -tarvikuid sellistele automarkidele nagu Mercedes-Benz, Smart, BMW, WAG ja Porsсhe. Müük toimub kauba olemasolul laost ning mis tahes olemasolevat osa on võimalik ka tellida. Tellimuse saab esitada telefonil 6 748 044 või e-posti aadressil varuosad@ilb.ee. Vajaduse korral toimetame kauba kiiresti kohale.
Uus Mercedes-Benz CLE Coupe
CLE Coupé võtab kasutusele mitmeid uue E-klassi digitaalseid uuendusi. Ärisedaani järel on see teine uue elektroonilise arhitektuuriga sõiduk ja MBUX (Mercedes-Benz User Experience) teabe- ja meelelahutussüsteemi kolmas põlvkond. See teeb sportlikust kaheukselisest staariga kõige intelligentsema kupee. See saavutab isikupärastamise ja suhtlemise uue mõõtme. MBUX teabe- ja meelelahutussüsteem, MBUX keeleassistent, näidikuplokk, keskekraan ja lisavarustuses olev head-up-ekraan jagavad väga võimsat sõiduki keskarvutit. Seda tüüpi võrguühendus suurendab jõudlust. Andmevooge saab kiiremini edastada. Sõltuvalt turust kasutatakse edastustehnoloogiana 5G-ga sidemoodulit. 5G mobiilsidestandardiga on võimalik oluliselt suurem andmeedastuskiirus kui LTE/UMTS puhul.
Tänu järjekindlale elektrifitseerimisele ja intelligentsele mõõtmete vähendamisele seab uus CLE Coupé efektiivsuse standardid. Mootorite valikus on neljasilindrilised ja kuuesilindrilised mootorid praegusest modulaarsest Mercedes-Benzi mootoriperekonnast FAME (Family of Modular Engines). Nii diisel- kui ka bensiinimootorid on kerged hübriidid. Lisaks turboülelaadurile on neil teise põlvkonna integreeritud käivitusgeneraator (ISG). See pakub tuge madalatel kiirustel ja tagab suurepärase võimsuse arendamise.
Võimsaim on 3,0-liitrine rida-kuus mootor (M 256 M). Topeltkerimisega turboülelaaduri ja ISG kombinatsioon tagab suurepärase jõuülekande ilma turbo viivituseta. Kolme silindriga väljalaskekanalid on kombineeritud kahevoolulises väljalaskekollektoris ja ühendatakse uuesti ainult otse turbiiniratta ette. See toob kaasa ülelaadimisrõhu ja pöördemomendi spontaanse suurenemise ning mootori kiire reageerimise ja pöörete tõusu madalatel mootoripööretel. CLE 450 4MATIC (esialgsed arvud: kombineeritud kütusekulu (WLTP): 8,6–7,8 l/100 km; CO₂ kombineeritud heitkogused (WLTP): 196–176 g/km) arendab 280 kW (381 hj) ja 500 Nm pöördemomenti ja saavutab seega kõige sportlikuma sõiduomaduse.
Mercedes-Benz E-Class W214 maailma esmaesitlus
E-klass on juba üle 75 aasta seadnud keskklassi luksusliku salongi standardi. 2023. aastal avab Mercedes-Benz ärisalongis uue peatüki: uus E-klass näitab teed üleminekul sisepõlemismootorilt elektriajamile.
Uuel E-klassil (pikkus/laius/kõrgus: 4949/1880/1468 millimeetrit) on klassikalise kolme kastiga sedaani proportsioonid: lühikesele esiosale ja pikale kapotile järgneb kasvuhoone, mis asetseb hästi tahapoole. Sõitjate ala on rikkalikult mõõtmetega, osaliselt tänu kahe sentimeetri võrra pikemale teljevahele (2961 millimeetrit) võrreldes eelmise seeriaga. Pagasi maht on kuni 540 liitrit.
Digitaalse sõidukivõtmega saab E-klassi käivitada ja lukustada lihtsalt juhil, kellel on kaasas ühilduv iPhone või Apple Watch. Võimalik on ka võtmete jagamine: erinevate digikanalite abil saab kutsuda pereliikmeid või sõpru E-klassi kasutama. Seejuures saab Mercedes me konto põhikasutaja määrata erinevaid õigusi, andes sõidukile ainult ligipääsu või lubades sellega ka sõita.
Mercedese sajandi superauto SLS AMG
Igat kodunäitust peetakse autofirmades erakordselt tähtsaks, kuna just kodupublikut jõuab seda enim külastama. Seetõttu tasub alati üritada endast parimat anda ja ekspositsioon võimalikult rikkalikuks teha. Daimleri kontserni kuuluv Mercedese põhiliseks pärliks käimasoleval Frankfurdi näitusel on kahtlemata uus superauto SLS AMG. Ning miks ainult Mercedese jaoks, võimalik, et see hääletatakse ka näituse parimaks: imidžit, stiili ja powerit on sel ehk enamgi kui teistel. Väikese erandiga muidugi - Bugattit ei tohi ära unustada. Kuid viimane on väljas ideeautoga, SLS AMG aga on juba valmis sõiduk, mis järgmise aasta lõpus kenasti konveierile jõuab. Tõsi, see „konveier” hakkab üsna aeglaselt liikuma, sest alates 177 310 eurost maksvate sõidukite ostjaid just ülemäära palju ei leidu.
Auto disaini on küllalt raske kommenteerida, selles on ühteaegu ülbet arrogantnsust kui ka macholikku maskuliinsust. Samas ei puudu ei voolujoonelisus ega dünaamilisus. Ja muidugi need küljele üles avanevad uksed – legendaarse Gullwingi ideoloogiline järglane polekski saanud teistsugustega olla. Silmailu on igal juhul palju ning auto ümber keerleb pidevalt uudishimulike austajate parv. Auto sportlikke omadusi toodi näitusel tutvustama ka McLaren Mercedese vormel 1 meeskonna esisõitja Lewis Hamilton isiklikult.
Uut madallennuvahendit leiti kõige otstarbekam olevat edasi viima Mercedesele kuuluva tuuningfirma AMG poolt ettevalmistatav 6,3liitise kubatuuriga V8 bensiinimootor, mis asub auto ninaosas. Tegu on nn front-mid asetusega: parema kaalujaotuse seisukohast lähtuvalt tuuakse jõuallikas võimalikult taha. Kõnealuse mudeli juures saavutati üsna ideaalilähedane tulemus 47:53. Koos madala raskuskeskmega on nõndaviisi hea juhitavus tagatud. Mootori tippvõimsuseks on 571 hobujõudu ning maksimaalseks pöördemomendiks 650 Nm. Selle külge paigaldatakse seitsmeastmeline topeltsiduritega käigukast.
Paigalt 3,8sekundiga sajani kiirendava auto tippkiiruseks lubatakse 317 km/h ning keskmiseks kütusekuluks kombineeritud tsüklis 13,2 liitrit.
Auto esitlusel ütles Mercedese tegevjuht Dieter Zetsche, et SLS MG loomiseks kasutati kogu firma neljakümne aasta pikkust mootorispordikogemust ning kõige kaasaegsemaid tehnoloogiaid. Kokkuvõttes valmis sõiduk, mis oma väljanägemiselt, dünaamilistelt omadustelt ja sõiduelamustelt on võrreldav tippklassi kuuluvate autodega. (Allikas www.autonet.ee).